چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

انواع مارک پنجره پی وی سی و بهترین برند UPVC

تمام چیزهایی که یک خانه زیبا و مدرن نیاز دارد

انواع مارک پنجره پی وی سی و بهترین برند UPVC

۴۷ بازديد

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید پنجره های دوجداره به دلیل تنواع فراوان، سردرگم شده باشید. اینکه کدام نوع برای شما مناسب هست و یا کدام نوع برای منطقه ای که در آن زندگی می کنید نامناسب است و هزاران فکر دیگر.

در این مقاله به بررسی بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی می پردازیم و با ارائه تحلیلی کامل به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کنیم.

 

بهترین برند پنجره UPVC

 

انواع مارک پنجره پی وی سی در ایران

سه برند وین تک، هافمن و ویستابست، معروف ترین برندهای پنجره دوجداره در جهان هستند.

 

برند وین تک

پنجره وین تک

 

وین تک یکی از برندهای معروف در زمینه ی تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی در جهان است. ابتدا در کشورهای ایتالیا، روسیه، فرانسه، ترکیه و … تولید شد؛ و کم کم با توجه به محبوبیت هایی که پیدا کرد در اکثر کشورها مورد استفاده قرار گرفت.
سرانجام از طریق شرکت های ترکیه ای وارد ایران شد و با توجه به کیفیت و مزایای عالی که داشت در گروه محبوب ترین پروفیل های یو پی وی سی قرار گرفت.

اما درمیان انواع مارک پنجره پی وی سی، قیمت محصولات وین تک، ویژگی دیگری است که این برند را از ویستا بست محبوب تر می کند، چرا که علاوه بر پوشش قیمت مناسب، کیفیت عالی را برای مخاطبان خود حفظ کرده است.

از دیگر نکات مثبت پنجره های وین تک، هم مسیری این برند با قوانین حفظ محیط زیست و استفاده از موادی که صددرصد قابل بازیافت هستند و هیچ گونه آلودگی برای محیط سبز ایجاد نمی کنند.

 

برند هافمن

هافمن

 

هافمن در سال 2007 در ایران تاسیس شد، و یکی دیگر از انواع مارک پنجره یو پی وی سی معتبر در صنعت پنجره UPVC است.

این برند به استانداردهای جهانی پایبند است و از یک تکنولوژی پیشرفته برای تولید پروفیل استفاده می کند. هافمن، یکی از بهترین تولیدکنندگان بازار است که محصولات آن از محبوبیت و استقبال بالایی برخوردارند.

پروفایل هافمن کیفیت و حجم فروش مشابه وین تک را ارائه می دهد و آن را به انتخابی محبوب در بین مشتریان تبدیل کرده است.

 

پنجره هافمن

انواع تولیدات شرکت هافمن عبارتند از:

 

پروفیل uPVC چهارکاناله 60ml
پروفیل uPVC چهارکاناله 70ml
پروفیل uPVC کشویی
پروفیل uPVC ویژه استفاده در پارتیشنبندی

پروفیل های یو پی وی سی شرکت هافمن ضمانتنامه 20 ساله به مشتریان خود ارائه می دهند.
برای دریافت جزئیات دقیق قیمت پنجره های UPVC هافمن با شماره 02144856812 تماس بگیرید.

 

برند ویستابست

پنجره ویستابست

 

یکی از بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی، برند ویستابست است. درواقع ویستابست بخاطر کیفیت عالی که دارند موفق به اخذ گواهینامه کیفیت المان و استانداردهای جهانی شده اند.

تولیدات پنجره UPVC ویستابست مطابق با استانداردهای جهانیست و میشه گفت ویستابست بخاطر کیفیتش، گران ترین نوع پروفیل را در ایران تولید می کند و به همین دلیل در اکثر مواقع گزینه اول به حساب نمی آید.

این درست هست که ویستابست توانسته است خود را به عنوان یکی از باکیفیت ‌ترین انواع مارک پنجره پی وی سی در حال حاضر ایران معرفی کند اما این وین تک هست که در کنار یک رقابت سنگین با ویستابست توانسته است سهم فروش بیشتر را از آن خود کند.

 

مقایسه پروفیل وین تک و ویستا بست

هنگام مقایسه انواع مارک پنجره پی وی سی، پنجره ویستابست گرانتر از وین‌تک است، پروفیل ویستابست سنگین‌تر از پروفیل وین‌تک است و در مشاغل بیشتری استفاده می شود.

همانطور که گفته شد هر دو پروفیل وین تک و ویستابست دارای فواصل متفاوتی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

پروفیل های وین تک و ویستا بست و هافمن در دسته بندی های کیفی مختلفی عرضه می شوند باید بدانید که اگر به دنبال بهترین برند پنجره UPVC هستید، باید به این مورد نیز توجه کنید.

در برخی موارد از پروفیل های کاذب به عنوان پروفیل های صحیح نیز استفاده می شود، پس در نظر داشته باشید که در هنگام خرید پنجره دوجداره، هر دو پروفیل ممکن است تقلبی باشند.

بنابراین سعی کنید برای نصب پنجره upvc از نصاب های معتبر پنجره upvc کمک بگیرید.

برندهای مختلفی از پنجره های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام ممکن است ویژگی های خاص خود را داشته باشند و همین ویژگی ها می تواند قیمت آنها را تعیین کند.

 

انواع مارک پنجره یو پی وی سی

 

تعیین بهترین برند پنجره UPVC

انتخاب بهترین برند پنجره UPVC به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. عواملی مانند کیفیت مواد، اعتبار برند، گواهینامه ها، قیمت و گزینه های طراحی را در نظر بگیرید.

برای مقایسه قیمت ها و ویژگی ها با کارشناسان فروش مشورت کنید و از برندهای مختلف درخواست قیمت کنید.

به یاد داشته باشید، درمیان انواع مارک پنجره پی وی سی، برندی بهتر است که ترکیبی از مواد با کیفیت بالا، عملکرد قابل اعتماد و مقرون به صرفه بودن را داشته باشد.

عوامل مهم در انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره

انواع مارک پنجره UPVC

 

عوامل مختلفی در شناخت انواع مارک پنجره پی وی سی دخیل است. نوع پروفیل یو پی وی سی، یراق‌آلات و جنس شیشه به کار رفته در ساخت، بخشی از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب پنجره دوجداره upvc است.

هر یک از این موارد در انتخاب بهترین برند پنجره UPVC به تنهایی نقش خاصی دارند:

 

کیفیت مواد

کیفیت مواد UPVC مورد استفاده در پروفیل های پنجره یک عامل بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود.

بهترین برند پنجره UPVC استفاده از مواد با کیفیت را در اولویت قرار می دهند؛ چرا که تنها در این صورت ویژگی های عایق، دوام و مقاومت در برابر زردی و تغییر شکل در گذر زمان همچنان حفظ خواهد شد.

به دنبال برندهایی باشید که استانداردهای بین المللی را رعایت می کنند و دارای حداقل 10 سال ضمانت در برابر تغییر رنگ و تغییر شکل پروفیل هستند.

 

قیمت گذاری پروفیل

قیمت گذاری یکی دیگر از جنبه های حیاتی است که هنگام انتخاب بهترین انواع مارک پنجره پی وی سی UPVC باید در نظر گرفته شود.در حالی که هزینه ممکن است بسته به برند و ویژگی های آن متفاوت باشد، ایجاد تعادل بین کیفیت و مقرون به صرفه بودن ضروری است.

 

بهترین مارک پنجره یو پی وی سی

 

 

نتیجه گیری در ارتباط با انواع مارک پنجره پی وی سی

انتخاب انواع مارک پنجره پی وی سی مستلزم بررسی دقیق عوامل مختلف است. کیفیت مواد، اعبتار برند، گواهینامه ها و قیمت گذاری، همه نقش مهمی در تصمیم گیری دارند.

ویستابست، وینتک و هافمن از برترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران هستند که محصولاتی بادوام، کم مصرف و زیبایی را ارائه می دهند.

تحقیقات کامل انجام دهید، با کارشناسان مشورت کنید و نیازهای خاص خود را ارزیابی کنید تا بهترین برند پنجره UPVC را متناسب با نیاز و بودجه خودتان بیابید.

منبع لینک: انواع مارک پنجره پی وی سی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.